دلتنگی😔 😔

دلتنگی😔 😔
دیدگاه ها (۱۸)

به نظرتون اول کدومشو بخورم؟پ.ن:مامانم گفته دست به پیازا بزنی...

کدومی؟

😔 😔

دلتنگی

سدِ دلتنگی...#دلتنگی #صد_روز #خامنه_ای #صد_روز_گذشت

#دلنوشته #دلتنگی #دلبرانه #عکس_نوشته #عکس #دلنوشته #دلتنگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط