می گویند: نویسندها «سیگار» میکشند.
می گویند: نویسندها «سیگار» میکشند.
نقاش ها «تابلو»
زندانی ها «تنهایی»
دزدها «سرک»
مریض ها «درد»
بچه ها «قد»
و من برای کشیدن
«نفس های تو» را انتخاب میکنم:))
نقاش ها «تابلو»
زندانی ها «تنهایی»
دزدها «سرک»
مریض ها «درد»
بچه ها «قد»
و من برای کشیدن
«نفس های تو» را انتخاب میکنم:))
- ۱.۴k
- ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط