ڕوژێک خاک لە گرینگی باران تێ دەگات بەڵام ئیدی ئەو ڕۆژە با

ڕوژێک خاک لە گرینگی باران تێ دەگات بەڵام ئیدی ئەو ڕۆژە باران نابارێ...
دیدگاه ها (۰)

تو فقط مال منی❤️❤️

توروخدا چه مرگمون بود؟؟🙂😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط