آقا خیلی جالبه قانون میذارن
آقا خیلی جالبه قانون میذارن
بعد دور زدن اون قانون میشه امتیاز
از فوتبالیست تا جانبازان عزیز...
حالا برخی جانبازان که زورشون به پراید هم نمیرسه فحش واردکنندگان BMW رو هم میخورن
همونجور که قبلا فحش برخی سهمیه ها رو خوردن
در حالیکه استفاده نکردن آش نخورده و دهان سوخته
بعد دور زدن اون قانون میشه امتیاز
از فوتبالیست تا جانبازان عزیز...
حالا برخی جانبازان که زورشون به پراید هم نمیرسه فحش واردکنندگان BMW رو هم میخورن
همونجور که قبلا فحش برخی سهمیه ها رو خوردن
در حالیکه استفاده نکردن آش نخورده و دهان سوخته
- ۸۹۳
- ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط