...

...
دیدگاه ها (۱)

دوست واقعی کسی ست ک....

بدترین شکل دلتنگی......

هیچکس لیاقت اشکهای تورا ندارد...

دوستت دارم...من کناره تو شخصیتی متفاوت دارم...

این مرگ تاجرانه بود...

کاری که واقعا دوست دارم با اون اکس خودشیفتم بکنم : 𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞𝐚...

👌👌👌👌👏👏👏👏👏👏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط