وقتی منتظر کسی باشی و دیر کند،
سر قرار شروع میکنی به راه رفتن و وجبکردن خیابان تا بلکه انتظارت به سر بیاید!
اما خودمانیم! ما کدام خیابان را زیر باران برای آمدنت قدم زدهایم؟
اصلا نکند تو رسیدهای به قرار و ما بد قولی کردهایم؟
هر چه هست شما به بزرگواری خودت ببخش...❤
اللهم عجل لولیک الفرج❤
وقتی منتظر کسی باشی و دیر کند،
سر قرار شروع میکنی به راه رفتن و وجبکردن خیابان تا بلکه انتظارت به سر بیاید!
اما خودمانیم! ما کدام خیابان را زیر باران برای آمدنت قدم زدهایم؟
اصلا نکند تو رسیدهای به قرار و ما بد قولی کردهایم؟
هر چه هست شما به بزرگواری خودت ببخش...❤
اللهم عجل لولیک الفرج❤
- ۱.۹k
- ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط