چه زیبا رفت آنکه قول ماندن داده بود...

چه زیبا رفت آنکه قول ماندن داده بود...
دیدگاه ها (۰)

از کسی که ازش اسکی رفتم معذرت

یه کیفیت معذرت ولی خب خیلی قشنگن نگاش کنیننن

عرررر نههه من اونو میخوامممم

حرفی ندارم خودتون مشاهده کنید

چه زیبا رفت آنکه قول ماندن می داد...🚶‍♂️#علی_اصحابی🎤 #مسافر💔...

چه زیبا رَفت آنکه قولِ ماندن میداد...️

ماندن زیادی هم خوب نیست رفتن، زیبا ترین ها را به یادگار میگذ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط