اسیر شدیم این وقت روز😂😂😂

اسیر شدیم این وقت روز😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

واقعا خار بودن و خار داشتن بد دردیه

یاح یاح یاح...

😂😂😂 هیچ کس فکرشو نمی‌کرد یه خوفاش خور برینه به همه

اسیر یه احساس مبهم شدیم!𐙚₊°

از این به بعد میخوام هر وقت بیستایی شدیم تبریک بگم و الان ۲۲...

ما اسیر روز های سیاهیم از شب ها گله ای نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط