جزتو هیچکس نیست

جزتو هیچکس نیست
دیدگاه ها (۱)

fخیلی دلتنگم کاش اون هم دلش واسم تنگ میشد

بدون عشقم وجزتو هیچکس رونمیخوام تودنیای من فقط یک نفره اونم ...

کاش یکی روداشتم دوسم میداشت...منومیخواست...

....

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

خیر سرم می خوام دتیز بزارم ولی نمی زارم چو می دونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط