از خدا

از خدا
میخواهم
درفراسوی
این شب تاریڪ وسیاه
نورعشق بۍ حدش را بتاباند
بر خوشه آرزوهای شما
تا صدها ستاره بروید
برای اجابت آنها

شبتون بخیر✋ 😊
دیدگاه ها (۱)

در این شب آرام ﺁﺭﺯﻭﯼ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎﺳـﻪ ﺗﺎ "س"ﺳﻌــﺎﺩﺕ،ﺳﻼﻣــﺖ،ﺳﺮ...

فوش های زمان سعدی و حافظ !

خدا تلگرامو ریشه کن کنه😂 😂

یک عدد کادوی ولنتاین هستم😻 ☺ ️

چشم در چشم پریسا انداختم و‌گفتم تو را خدا دو دقیقه همین جا م...

پارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط