جیسو رو کجا بزارمممم

جیسو رو کجا بزارمممم
دیدگاه ها (۲)

بیلییو چیکار منممممم رفته پاریسسسسپ.ن:وقتی بعد ی قرن اینستات...

خدایااااااااا

فیلیکسو کجای دلم بذارم

لینو رو کجای دلم بزارمممم

من سر ده راهی موندم

خب دوستان گرامی قراره از این به بعد کاورام رو اینجا میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط