پرسپولیس حق پدری به گردن تیمای لیگ داره😂 😜

پرسپولیس حق پدری به گردن تیمای لیگ داره😂 😜
دیدگاه ها (۳)

::خوردبین::موافق رفتن رضاییان نبودم:مستحق کسب ٣ امتیاز بودیم

دمت گرم خوب حرفی زدی تیمی که فقط چندروز اومده صدر چطور ادعا...

زمونه دل منو شکونده ابی عبداللهدنیا منو داره اذیت میکنهـ! ما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط