زیبا وارامش بخش....

زیبا وارامش بخش....
دیدگاه ها (۲)

درچرخش باد غوطه ور ساز مرا.....

اغاز خزان درراه است‌....

در پرواز......

بامهرشروع میشود.....

بهترین جنی؟ ریلترین جنی؟ زیبا ترین نسخه ی جنی؟ صدای رویایی؟...

توروخدا چرا نه بخش پیاما نه بخش لایک ها باز میشه؟؟؟

کاش همچین اینه قبل بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط