چی؟!داره میادببینتم
چی؟!داره میادببینتم
واسم گل خریده؟!
تیپ مشکی زده؟!■
تنهاس؟!
چقدرارومه؟!
مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟!
عشقم چراناراحتی؟!
چراداری گریه می کنی؟!
چراداری میگی چرارفتی؟!
مگه نگفتی من برم راحت تری؟!
چرامسخرم نمی کنی؟!
چراداری ازخاطراتمون می گی؟!
مگه نگفتی اشتباه بودن؟!
چراگوشیتوجواب نمیدی؟!
ینی انقدر مهم شدم؟!
چراداری اسممو میشوری؟!
چراروم اب می ریزی؟!
چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟!
چرااینجا بوی خاک میده؟!
چراهمه دارن گریه میکنن؟!
چرابعداز40روز اومدی؟!
عشقم...؟
زندگیم...؟
نفسم...؟
من مردم؟
انقد زود؟
اینقدرزود خدام ازم خسته شد؟
میشه گریه نکنی ؟
اخه نیستم اشکاتوپاک کنم...
فقط اینجا یکم سرده..
دلم اغوشتومیخواد
اغوشی ک هیچ وقت مال من...
واسم گل خریده؟!
تیپ مشکی زده؟!■
تنهاس؟!
چقدرارومه؟!
مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟!
عشقم چراناراحتی؟!
چراداری گریه می کنی؟!
چراداری میگی چرارفتی؟!
مگه نگفتی من برم راحت تری؟!
چرامسخرم نمی کنی؟!
چراداری ازخاطراتمون می گی؟!
مگه نگفتی اشتباه بودن؟!
چراگوشیتوجواب نمیدی؟!
ینی انقدر مهم شدم؟!
چراداری اسممو میشوری؟!
چراروم اب می ریزی؟!
چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟!
چرااینجا بوی خاک میده؟!
چراهمه دارن گریه میکنن؟!
چرابعداز40روز اومدی؟!
عشقم...؟
زندگیم...؟
نفسم...؟
من مردم؟
انقد زود؟
اینقدرزود خدام ازم خسته شد؟
میشه گریه نکنی ؟
اخه نیستم اشکاتوپاک کنم...
فقط اینجا یکم سرده..
دلم اغوشتومیخواد
اغوشی ک هیچ وقت مال من...
- ۲.۲k
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط