شرلی امروز سومین سال مرگمو جشن میگیریم.. سومین سال تولد ب

شرلی امروز سومین سال مرگمو جشن میگیریم.. سومین سال تولد بریتانیای جدید امسال برمیگردیم مگه نه؟
دیدگاه ها (۳)

استفانی جیووووونننن

نگاش کن آخه چگونه میتوانی به این جواب رد بدی

برین فیضشو ببرین

آرمین اینجا چیکار میکنههههه

مگه شعام بیانیه نداد که آمریکا طرح ما برای پایان جنگ رو پذیر...

تولد 28 سالگی

حاصل این تلاش سیزده ساله رو هر سال باید به بهترین شکل جشن گر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط