وقتی که راه نمی‌روی "زمين" هم نمی خوری ،

وقتی که راه نمی‌روی "زمين" هم نمی خوری ،
اين زمين نخوردن "محصول" سکون است نه مهارت.
وقتی "تصميم" نمی گيری ، و کاری نمی کنی‌ ، مسلما اشتباه هم نمیکنی؛ اين‌اشتباه نکردن حاصل‌انفعال است نه‌انتخاب

خوب‌بودن‌ معنیش این‌نيست که درهای " تجربه" را بر خود ببندی و فقط پرهيز کنی؛
"خوب" بودن در انتخاب های صحيح ماست که "معنا" پيدا کرده و شکل می گيرد.
"اشتباه"کنيد اما آن را مجددا تکرار نکنيد
املای ننوشته غلط هم ندارد
دیدگاه ها (۱)

یا اولویت اول زندگی کسی باش، یا اصلا نباش..

💎 #بسیار_زیبا 👌🔸وقتی که راه نمی روی زمین هم نمی خوری. این "ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط