حیف 20 سالگیم که میتونست بهترین روز هام. باشه

حیف 20 سالگیم که میتونست بهترین روز هام. باشه
اما نشد
دیدگاه ها (۳)

به بعضیا هم باید جایزه اوسکار بدنن

بعضیا اصلا به وجود امدن که ادم های بدی باشنن

ازشش بپرس.

اگه ادمی و وجدان داری دستشو بگیر گناه داره

چرا باید برام آرزو باشع؟ وقتی کشورم با وجود اینکه ثروتمند تر...

بهترین جوابی که شدو میتونست بده😂

سر تو با دنیا جنگیدم ولی حیف که نشد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط