همگی سلامی خالصانه به امام غریبمان کنیم

همگی سلامی خالصانه به امام غریبمان کنیم
*السلام علیک یا بقیه الله فی الارض یا حجه الله و یا وصی رسول الله یا مهدی و رحمه الله و برکاته*
هر چند کمی فرج تمنا کردیم
آقا ز سر خویش تو را وا کردیم
شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم
با واژه انتظار بد تا کردیم
"اللهم عجل لولیک الفرج"
دیدگاه ها (۲)

کلام الهی............

کلام الهی............

کلام الهی........

لبیک یا حسین...

طلبه خدمتگذار: شهیدآیت الله سیدابراهیم رئیسیشهید رئیسی: من ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط