سلامتی اون لحظه که از همه دنیا دلت گرفته

سلامتی اون لحظه که از همه دنیا دلت گرفته
نه کسی رو داری باش دردودل کنی
نه دلت میخواد کسی روناراحت کنی
سکوت میکنی و تودلت میگی
خدایا شاید قسم منم این بوده
(شکرت که هستی و منو مثل آدمات تنها نمیزاری.......)
دیدگاه ها (۱)

مــَن : دُکتر مـــَن چــِرا خوب نــِمیشــَم .. ؟؟ دُکتر : س...

روزآم تِکراری شُدن اِنگاری خودم باید پاشم یِه کاری کُنَم .):

^ ـــــــــ ^

والا بوخودا :/

عاشقانه های شبنم

"سناریو"#کپی_ممنوع"وقتی بچتون میگه خواهر و برادر میخوام"نامج...

"سناریو"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط