#بخونید🍃

#بخونید🍃
زندگیه دیگه،گاهی خسته ت میکنه خیلی خسته ت میکنه،
اونقد که دوس داری خودکارتو بزاری لای صفحات زندگیت.
یه مدت بری سراغ خودت؛
هیچ کاری نکنی، هیچکیو نبینی، 
با هیچکی حرف نزنی، حتی نفسم نکشی.
اما مشکل اینجاست
بعد که برمیگردی
میبینی یه نفر خودکارو از لای کتابِ زندگیت بیرون کشیده
و تو هم یادت نمیاد کدوم صفحه بودی.
گم میشی ..
و هیچی توو دنیا بدتر از این نیست که ندونی کجای زندگیتی.

| بابک زمانی |
دیدگاه ها (۱)

#برج #زیبا

سلام 😀😀برگشتم

این کلیپ ساخت خودم🙂آخرین پست منه⁦✌️⁩⁦✌️⁩😔لایک و کامنت 💫⁦🌪️⁩خ...

زندگیه دیگه؛ گاهی خسته‌ت می‌کنهخیلی خسته‌ت می‌کنه،اونقد که د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط