صدای باران.....زیباترین ترانه ی خداست......که طنینش زندگی
صدای باران.....زیباترین ترانه ی خداست......که طنینش زندگی را برای ما تکرار میکند.....نکند فقط به گل الودگی کفش هایمان بیندیشیم......
- ۴.۸k
- ۰۴ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط