وقتی زیادی دوسش داری حسود میشی... حساس میشی...
وقتی زیادی دوسش داری حسود میشی... حساس میشی... چشم دیدن نگاهای بقیه رو نسبت بهش نداری... چشم نداری ببینی به غیر از تو با بقیه هم حرف میزنه.... اینا همه از دوست داشتن زیاده اما اون فکر میکنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدی...
- ۴.۴k
- ۲۵ آذر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط