کامنت لطفا؟؟؟

کامنت لطفا؟؟؟
بقران هرکی نگه ازش ناراحت میشم
دیدگاه ها (۲۷)

*سلطان سلطان ها*

*تقدیم به رئالی ها و بارسایی ها*

*قربونت*

لطفا اگه اسمشو بلدید بگیر

نگه دار هرکی افتاد باید به اندازه ی دو هفته ازش فعالیت کنیمن...

هرکی قبول داره لطفا تو کامنت ها بگه قبول دارم😐😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط