با جماعتی طرفیم که؛

با جماعتی طرفیم که؛

● بزرگترین افتخارشون یه جامه که پرچم مالزی و اندونزی روش حک شده!

● جام دسته سوم کشورو تو کارنامه دارن.

● با اعداد ۶ و ۴ حماسه سازی کردن.

● بازیکناشون همدست میشن که مربی رو زمین بزنن. بعد همون مربی میشه اسطوره شون.

● تو آسیا یا میرن عروس میشن، یا بدون برد حذف میشن. اونم با گروبان قندلی.

● با دو دست و یک پا هم نمیتونن اختلاف با صدر جدولو نشون بدن.

● تا حالا یه بازیکن در حد آسیا هم نداشتن.

● یکی شده اسطوره شون که وسط فصل دو بار مالید درشون و رفت.

● یکی شون به بچه ی خودشم رحم نکرده و بهش گفته من مربی بارسا بودم.

● سوت بلبلی و گیسوکمند یه روز رو سرشون هستن، یه روز تو ک...نشون.

● یه جوری به بازیکن خودی فحش میدن که وسط زمین بشینه عَر بزنه.

● یه مدیرعامل داشتن که استاد فتوشاپ و فرمژه بود. این یکی ام افتخارش عکس گرفتن با علی دایی و کریم باقریه.

● بازیکنشون میره به AFC شکایت میکنه و تا مرز کسر امتیاز پیش میرن.

● بخاطر فندک ۱۰۰۰ تومنی همدیگه رو پاره میکنن.

● از هر دکلی که بگی بالا میرن و با دست و پا و سر شکسته برمگیردن پایین. ولی بازم دنبال دکل میگردن.

● یکی یکی بازیکن دوپینگی ازشون در میاد.

● یکی شون میاد برنامه نود از غیرت و تعصب حرف میزنه. هفته ی بعدش قهر میکنه که چرا به من بازی ندادید!

● یکی شون نیم فصل بدون اینکه بگه از قطر پیشنهاد داره، فسخ میکنه که به باشگاه سودی نرسه.

♡اصن ول کن بقیه شو...♡

من که با این جماعت اصلا طرف نمیشم.
چی ان اینا آخه! به ما نمیخورن. دوزاریا 😂
هیچ کل کلی ام باهاشون ندارم 😝
دیدگاه ها (۱)

دیدیم کیسه کشا خیلی حرص جامو میزنن واسشون جام آوردم!کیسه پار...

دیگه زر زر نکنید پمادو بزنید درتون!😄

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط