"آدم‌ها

"آدم‌ها
باید دست در دست هم
پیر شوند
نه از دست هم"
دیدگاه ها (۶)

خستگی بعد از باشگاه ترجیح میدم به خستگی با یه شب تو تخت با ی...

همیشه ادم موردعلاقت میشه درس عبرت برات.

🌬️✨

هیتلرم مستِ قدرت بود ولی نمیدونست تهِ مستی تگریه!

ادم باید روی پای خودش وایستد

امان از دست ادم نفهم:/#وتن_فدای_وطن#وطن_فروش_نباشیم

ادم باید با همه اجتماعی باشه🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط