متنفرم از روزهایی که شبهاش با آرزوی مرگ سر شد

متنفرم از روزهایی که شبهاش با آرزوی مرگ سر شد
دیدگاه ها (۱)

من روانیم خودت منو میشناسیجلوم هیچی نیستیباید خنجر از پشتبک...

texet

wantoonse

همین

خسته ام از دلی ک هر لحظه ارزوی مرگ دارد ......... 🖤

سر مرگ رنگوکو هستش

ارزوی امسال >>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط