بچه ها خودم رمان رو می نویسم دوس دارید بزارم ؟! تا یه بخش

بچه ها خودم رمان رو می نویسم دوس دارید بزارم ؟! تا یه بخش زیادی هم نوشتم یعنی میتونم تا ادامه میدم اونا رو بزارم !😊🤔🤭
دیدگاه ها (۳)

بفرست براش 😂😂😂😂

چقدر قشنگ گفت 😢

تبریک به تو به من به همه 😂😂😂😂😂

#ورونیکا 😍😍😍😍😍

سلام بچه ها خوبید امیدوارم حال همه تون خوب باشه بچه ها میخ...

سلام قشنگام=)

بچه ها توی بله کانال رمان زدم 📚هرکی دوست داره عضو شه ، از کی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط