از هیچ کسی خاطره ای ندارم ...

از هیچ کسی خاطره ای ندارم ...
دیدگاه ها (۴)

من از بین میرم تو فکر خودم دارم آرزو تو به گور میبرم

صدای چاوشی...

...

دیوار رو هل میدم غمام جاشه

من که باور ندارم....اون همه خاطره مرد:)

#خاطره ای از #رهبر_شهید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط