شما هم مثل من حالتون خرابه؟

شما هم مثل من حالتون خرابه؟
پارسال به دلیل خیلی منطقی و شرعی نتونستم برم اربعین کربلا
امسال هم که این ویروس لعنتی خراب کرد برنامه زیارت رو
اون کسایی که اربعین رفتن کربلا میفهمن من چی میگم... ):
دیدگاه ها (۴)

به نیابت از رفتگان بیماران و کسانی که مشکل دارند بگین بسم ال...

با خدا باش و پادشاهی کن خیلی حواسش بهمون هست و خیلی حواسمون ...

مولا رو که قبول دارید پس حرفشون رو گوش کنید لطفا

جوونا خوش اخلاق باشید ضرر نمیکنید

درباره این موضوع تقصیر منو و کاسوگا و ای هستش به نظرتو

سلام به همگی .میخواستم یه چیزی بگم ممنون میشم بخونین.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط