یادمان باشد

یادمان باشد
دلهایی که ما را دوست دارند
خانه های ما هستند .
مواظب باشیم که آسیب
نبیند و اگر نه چون آوار بر
سر خودمان خراب می شود
دیدگاه ها (۳)

دل نوشته ی گلیﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ﺍﺳﺖﻭ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺪﺍﺭﻣﺸﺎﻥ...

🗓۱۴۰۵/۳/۲۱برای عوض کردن زندگیمان،برای تغییر دادن خودمانهیچگا...

غصه نخور اینم واسه تو ماه تهران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط