تو چه میدانی...

تو چه میدانی...
دیدگاه ها (۵)

یک مشت حرف خیس در♥دفترم..

دوست دارم...ツ♥♥

نگفتمت نرو...

با یه مشت شعر و ترانه با تو که نمیشه جنگید

هعی جوانی چیست ؟ تو میدانی؟

تو چه میدانی از نداری و بی پولی

میدانی!! نگاه توعطرتوو دست های توتمام لحظه های نابزندگی من ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط