من داشتم زندگیم رو میکردم ولی

من داشتم زندگیم رو میکردم ولی
از وقتی احساس باهم بودن رو با تو تجربه کردم
تو رفتی و
من ماندم با حس بی تو بودن که هر لحظه در درونم شهله ور میشود
چه سوزان است تنهایییی….
دیدگاه ها (۱)

غزاله میر

..

..

کی اسمشو بلده ؟؟؟؟

امروز داشتم اینو رنگ میکردم و yellow از Coldplay رو گوش میدا...

مافیای من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط