خودم دی شما چی

خودم دی شما چی
دیدگاه ها (۲۳)

خدا کنه هیچکی اینجور دوست داشتنو تجربه نکنه واسه ما نه اشکار...

شاخا و دافا چند روز دیگه باید اینجوری دستتونو بگیرین جلو مدی...

ماشالله

من و زیگیل پام خخخخخ پریده رفته رو سینم خخخ

چی گوش می دی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط