بی وفا!!

بی وفا!!
ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه حـوصـلـه ات را.. ولـی بـا ایـن هـمـه،
گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد
دیدگاه ها (۱)

خم شد کمرم زیر هجوم غم هااز دست خداحافظ و من رفتم هاانگار که...

و خداوند می داند

برو دست خدا ...

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط