من فقط اون کسی که گزارش کرده رو پیدا کنم زندش نمیزارم،نما
من فقط اون کسی که گزارش کرده رو پیدا کنم زندش نمیزارم،نمام پستاش رو گزارش میکنم.آخه به تو جه ربطی داره،اینو به من بگوووو.
- ۵۲
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط