همه خوبى كودكى به اين بود كه لازم نبود برای هیچ فردايى خو
همه خوبى كودكى به اين بود كه لازم نبود برای هیچ فردايى خودمونو آماده كنيم!
- ۷۱۵
- ۲۰ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط