چــه قدر سخــت اســت

چــه قدر سخــت اســت

تـــمام اســتــــخاره های دنـــیا
بـــــد بـــیاید

بــرای بـــــــﻮدن با کـسی کــه
دوســــتش داری
دیدگاه ها (۱۲)

سلام بر شعبان و اعیادش، سلام بر حسین و عباسش،سلام بر سجاد و ...

از استادی پرسیدند: آیا قلبی که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ...

کسی که به خاطرت نمی جنگه منتظرِ رفتنته😏

داشتنت باید چیز قشنگی باشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط