بیا باهم حرف بزنیم

بیا باهم حرف بزنیم
‏شاید به اون بدی تصویری که از من
تو ذهنت داری هم نباشم!

‌‌
دیدگاه ها (۱)

گفتم مالِ من باش حوصله‌یِ سر دردایِ اولِ صب رو ندارم گفتم یا...

تصورِ بودنتم حال خوشیه..!‌‌

یه سری آدما ارزش دیوونگی رو ندارن و بِالعکس!‌‌

نیازمندِ دل داری‌هایِ نیمه شب..‌‌

محفل همه،هر چی میخوای بگو🫪🎀

بیا باهم عربده بزنیم😂

بیا دایرکت حرف بزنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط