خانم جسارت است ببخشید یک سوال؟

خانم جسارت است ببخشید یک سوال؟
با اخم‌تان کجایِ جهان را گرفته‌اید..!؟
دیدگاه ها (۱)

" یادم نبود " ...حسرتت را " خوردم " ..." روزه ام " باطل نمیش...

‌گفتم که دِل به دستِ مَن آید زِ تَرکِ عشقدلْ کز تو شد جدا،به...

خانم نارنجی تا حالا دیده اید؟

بححححححسوال پصت:ارمیا زنده اید؟✨

سوال پست: کایا یا جهان؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط