خدایا ب امید خودت ...هق هق
خدایا ب امید خودت ...هق هق
من رفتم دانشگاه واسم دعا کنید ضایم نکنن استادا -_- والا
آخه بعد از هزارتا بهونه و عذر و غیبت امروز اولین روزیه دارم میرم سر کلاس ~_~
خدایا من ظهر شده نیم ساعت اگه نخوابم کل روزو میهنگم چ کنم آخه :-( هق هق
فداتووووون عشقولیا اودافظ تا شب ..دعا یادتون نره هااا میسی ..!:((
من رفتم دانشگاه واسم دعا کنید ضایم نکنن استادا -_- والا
آخه بعد از هزارتا بهونه و عذر و غیبت امروز اولین روزیه دارم میرم سر کلاس ~_~
خدایا من ظهر شده نیم ساعت اگه نخوابم کل روزو میهنگم چ کنم آخه :-( هق هق
فداتووووون عشقولیا اودافظ تا شب ..دعا یادتون نره هااا میسی ..!:((
- ۱.۱k
- ۱۱ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط