درد یـــــــعنی

درد یـــــــعنی
پــُــــــستای️
فــــــــاز غــــــــــمت
هــــــــمشون
یـــــــه مــــــــخاطــــــب
داشـــــــته
باشــــــــــه
ولـــــــــی
هـــــــــمه بـــــــــــخونن
جــــــــــــز
خــــــــــــــودش
دیدگاه ها (۳)

یه‍ ـ چیزی تو وجـودَمـ دار‍ه‍ میمیر‍ه‍مثِل‍ـ احساسمـ :)

خوب بودمD:لیاقت نداشتن:(بد شدم–_–

خخخخ سلومD:صب بخیر(∩_∩)

دوراز جونمممم ولی بگین:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط