آغوش گرم من از تنهایی یخ زد و مرد!

آغوش گرم من از تنهایی یخ زد و مرد!
دیدگاه ها (۲۵)

با من سفر کن!نگذار چشم‌هایم که همیشه راه‌ها را جسته‌اند،گریا...

صدای قیچی می‌آید.صدای قیچی می‌آید.و زیر پاهایم پُر می‌شود،از...

بهترین ورژن من؟

پس زندگیِ واقعی اینه؟

یخ زدم .......#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

دمت گرم مرد

آخی دازای مرد🤣دمت گرم آکو👏🏻🤣🧡🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط