....

....
دیدگاه ها (۱)

بی تومن شبی زاین کوچه گذشتم....ولی وای چه سخت شدتا اینکه گذش...

مگه نه؟

بله واقعا هیچ وقت تویاد هیچکی نبودم

..

تو زیباترین و رویایترین راز منی

چشمهایت چشمهایت وای از چشمهایت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط