هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم جز این هفتا فرشته!

هیچ امیدی برای زندگی کردن ندارم جز این هفتا فرشته!
دیدگاه ها (۱)

کریسمس مبارک

کریسمس مبارک 😙❤️

هنوزم هیشکی نفهمیده حالم خوب نیس:)

فک نکنم کسی باشه که دوسم داشته باشه:)واین خستم کرده!

به خودم که امیدی ندارم #یا_زهرا#یکشنبه_های_علوی_فاطمی💚 #کربل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط