KIA line daran????

KIA line daran????
دیدگاه ها (۹)

حس قشنگیه یکی نگرانت باشه.یکی بترسه ازاین که روزی ازدستت بده...

به سلامتی اون روزی که باعشقمون زندگی کنیم نه با خیالش...!

فرقی نمیکند چادری باشی یا مانتویی، حیا که نداشته باشی هیچ ند...

vaaaay kash hamsare man intori bashe

maknae line

did i cross the line?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط