آدم ها گاهی چوبِ اشتباهات خودرا جایِ دیگری میخورند
آدم ها گاهی چوبِ اشتباهات خودرا جایِ دیگری میخورند
جایی که حتی فکرش را هم نمی کنند.
حواسمان باشد "چوبی"که به احساس و زندگیِ دیگران می زنیم تاوان دارد
دل شکستنها ، "بی انصافی" نامردی ها و ... همه اش "تاوان" دارد
جایی که حتی فکرش را هم نمی کنند.
حواسمان باشد "چوبی"که به احساس و زندگیِ دیگران می زنیم تاوان دارد
دل شکستنها ، "بی انصافی" نامردی ها و ... همه اش "تاوان" دارد
- ۳.۸k
- ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط