ﺩﺭﺩﯾﻌﻨـﯽ

ﺩﺭﺩﯾﻌﻨـﯽ
ﺍﻣﺸﺒــﻢ ﻣﺜــﻞ ﺷﺒــﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـــﯽ
ﺁﻫﻨﮓ ﺑــﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑـﺎﺯﻡ ﻓﮑــﺮ ﮐﻨــﯽ ﺑـﻪ ﺣﺮﻓﺎﯾـــﯽ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــﻢ
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻤﺮﺍﻫﻢ ﺑﻮﺩﯼ
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﺑﺮﺍﺕ ﯾﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﺍﺭﻩ
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎﻫﻢ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﺁﺷﺘﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ﮐﻠﯽ ﺣﺮﻑ ﺗﻮﯼ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯽ
ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ …
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻨـﮑـﻪ ﻫﺎ …
ﻭ ﻣﺜـــﻞ ﻫﻤﯿﺸــﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ ﺑﺎﯾــﺪ ﺗﻘﺎﺹ ﭘﺲ ﺑـــﺪﻥ
دیدگاه ها (۲)

ولنتاین و به همه ی عزیزان عاشقونه تبریک میگم

به به:-P

خوراکی هایی که بابام اورده از ترکیه,مرسییی بابایی

;-)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط