هی نگین این پست خوب نیست اون خوب نیست

هی نگین این پست خوب نیست اون خوب نیست










|
|\
دیدگاه ها (۲)

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﮔﺪﺍﯼ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻤﻮﻥ ﻏﺬﺍ ﺩﺍﺩﻡ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺭﺩ ﻣﯽ ﺷﺪﻡﮔﺪﺍ...

فردا کلی پست میاد

ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﻭ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﻭ ﮔﺮﺍﻣﯽ :........ﺧﻂ ﻟﺐ، ﺧﻄﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺭﻭ ﻟﺐ ...

🥲😭😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط