من گریه نمیکنم

من گریه نمیکنم
به قول هانما حالت چشامه
دیدگاه ها (۴)

مارو نادیده میگیرن بهمون میگن احمق پر حرف رو مخ.. ماهم در جو...

هعی

اوه شت هانما شلوار پاش نییی

@d.i.y.a.n

من گریه نمیکنم ...🙃

نه من گریه نمیکنمانهایپن فقط یه نفرو از دست داده اما هیسونگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط