آدما دو دسته هستن... تتلو و کسایی که کصخل نیستن😐 ✌

آدما دو دسته هستن... تتلو و کسایی که کصخل نیستن😐 ✌
دیدگاه ها (۵)

از ته دلم زندگی رو با عشق میخوام واست❤

ناموسا قبول ندارین؟😊 😊 😊 ❤

🌟 💙 🌟

لطفا بگید😓 😐 😐 😐

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

خو کصخل چرا باید دوتا دسته چهارم داشته باشی-ولی حاجی چه مفت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط